Par ASV vēlēšanām

februāris 6, 2008

 Es zināju, ka tā diena pienāks un arī te, šajā mazajā baltajā nostūrītī, man nāksies izkliegts savu sāpīti par politiskām tēmām.

Es varu tikai apbrīnot kā no nekā var radīt tēlu, kā var radīt kko, ko tu redzot 5minūtēs iemīli, ko tu cieni un apbrīno. Es nēesmu ne pret vienu – es tikai apbrīnoju to izdomu, to varēšanu un darīšanu, lai padarītu vienu labāku par citu.. un pagaidām vismaz izskatās, ka tas notiek kā skaistā šaha spēlē – pa gājieniem. Zemāk video, kas lika man pasmaidīt uz kādu brīdi.. jā, tikai uz brīdi, jo visai ātri es apjēdzu ko nozīmē vārdi CHANGE and HOPE jebkura sasodīta politiķa izpildijumā.. YES WE CAN.. you can what? Lie? Nepiekrītu Obama.. par daudz populisma tavā akcijā, par daudz cukura kafijā…, bet nepārprotiet es nēesmu pret. Es pat esmu par.. tik apbrīnoju cik tālu sniedzas cilvēku izdoma.., manipulēšana.. ja pat nemeklējot var atrast video, kur kāds melnādanais saka, ka šis video atspoguļo ASV sāpīgi – cerību un pārmaiņas, kas viņiem nepieciešamas. Kuriem intresanti tad nav nepieciešamas pārmaiņas? Pat visstabilākajās Eiropas valstīs politiskie spēki mainās vietām vidēji ik pēc 15-20 gadiem (mēdz būt dažādi rādītāji tapēc lūdzu nepiesiesimies šiem cipariem)… un te lūk, Obama saka, ka viņs (precizēšu – viņi) var… var ko? Ko viņš var? Vai kāds detalizēti ir iedziļinājies solījumos, kurus parasti sniedz politiķi? Vai kāds uztver vairāk kā 3 zelta vārdus, kurus mārketinga cilvēki pāris dienu lielā dzerstiņā jeb kā to mēdz arī dēvēt brainstormingā sabumbulē savos prātos.. Nepatīk man šī nevienlīdzība – gudrākais vārās uz vājākā prātiem… un mēs te visi (es un daudzi ap mani) ticam, ka pasaulē ir bagātie un nabagie.. un, ka bagātie vāras tik uz nabagiem.. Nu muļķības. Tas viss ir sarežģītāk nekā kādam, kurš par to ir domājis jelkad varētu šķist. Es neko no tā nesaprotu un tas mani dara nervozu…, bet lai jau uzvar labākais, kaut arī nesaskatu te tīru cīņu. Līdzīgi kā sportā, kur kāds izstieptam diegam līdzīgs ķīnietis (varbūt kļūdos) var noskriet ātrāk barjerskrējienā par 3 amerikāņiem, kuriem rezultāti atšķiras par sekundes simtdaļām.., bet šim jau pieminētajam ķinietim.. par sekundēm. nu nav vairs tā gara, tās ciņas, tās kaismības tajā visā. Ir palikusi tikai spēle.. un uzvarētāji

Komentēt

