Puisis ar gribasspēku

2 janvāris, 2008

image.jpgJums škiet, ka Jūs esat redzējuši kādu ar apbrīnojamu gribasspēku? Ok, es ticu, bet pavisam noteikti ir kāds, kas pārspēj visu ko vien var ietvert vārdā “gribasspēks” – piedzimis bez locekļiem (bez kājām un rokām). Niks Vujiciks (Nick Vujicic) ir apbrīnojams cilvēks. Viņš spēj iet, peldēt, izmazgāt zobus, saķemēt matus, nodzīt bārdu, runāt pa mobīlo telefonu un principā izdarīt visu, kas nepieciešams, lai spētu patstāvīgi dzīvot, bet… vissvarīgākais ir tas, ka darot visas šīs lietas viņš vēl spēj sasodīti efektīvi pasmaidīt par dzīvi, sevi un savu likteni. Apbrīnojami. Šoreiz gan es dziļāk neiegrimšu reliģiskās pārdomās par to, kam tic šis puisis (reliģija nav mana stiprākā un saistošākā puse), tik gribēju piebilst, ka puisis ir sasodīti aizrāvies ar kristietību un izskatās, ka tas ir kā enerģijas dzēriens viņa smadzenēm. Ar apbrīnu skatos video materiālu no youtube un nespēju noticēt tam, cik aktīvs, enerģisks var būt cilvēks, kuram dzīvē ir atņemts škietami TIK daudz. Zemāk kā parasti pāris video:

3 komentāri “Puisis ar gribasspēku”

  1. Krist2ps Says:

    Mja. 😦 Gandrīz apraudājos. Jūtu līdzi…

  2. es Says:

    Noskaties šito viģiku un, bāc, saproti, ka dzīve ir skaista. Johaidī. Tas džeks ir malacis. Viņš ir tā kā simttūkstoš gadu uz priekšu evolūcijā no tā stāvokļa, kādā ir piedzimis. Viņš būs mans virzītājspēks. Paldies par viģiku!

  3. raim2s Says:

    spēcīgi, var tiešām apbrīnot cilvēka optimismu. paldies par video!


Komentēt