Nē Gūglei!

novembris 30, 2007

Vienmēr esmu centies izmantot alternatīvas programmatūras līdz tās sasniedz savu popularitātes virotni. Tā, piemēram, pirms kādiem pāris gadiem bieži eksperimentēju ar dažādiem video atskaņotājiem līdz netīšām nonāci līdz VLC, kas pilnībā apmierina manas vajadzības. Līdzīgi ir bijis arī ar audio atstkaņotājiem… esmu lietojies daudz dažādus, taču beigās esmu nonācis līdz winampam, kuru, iespējams, pieraduma pēc vēljoprojām nēesmu mainijis ne pret ko citu. Lai nu kā ir ar programatūru, taču bieži vien sanāk mainīt arī iecienītāko portālu sarakstu. Visiem diezgan iecienīts portāls ir google. Fakts. Lai nu kā ir ar gūgli, bet neviena kompānija, kura ir izaugusi TIK lielos mērogos nevar un nespēj attīstīties tālāk balstoties un visiem zināmiem un ētiskiem principiem. Es tam neticu. Es ticu principam, ka, jo lielāks tu esi, jo nekaunīgāks tu paliec un jo mazāk tev rūp likums, cilvēki…Es vēlos pateikt to, ka man ir pienācis laiks nomainīt Google pret kādu citu meklētāju. Kādu? Vēl īsti nezinu. Nēesmu izpētījis iespējas un alternatīvas, taču šobrīd kā izejas variantu lietoju yahoo, kas visai labi pilna meklētāja f-jas. Lielu devumu šādas izvēles veikšanā deva šis raksts, kas ir tulkojums latviešu valodā no ši portāla. Kā arī nesen noskatītā filma par Gūgli iekš portāla joox.net (nēesmu to tur vairs manījis, bet, ja ir interese, ir vērts meklēt cituviet)

