Vai es piedzimu ģeniāls?

novembris 19, 2007

Kas nosaka mūsu būtību? Audzināšana vai daba? Gēni vai vide? Zinātniekiem līdz šim ir skaidrs, ka atbilde slēpjas visos šajos faktoros. Atbilde vienmēr ir dažāda šo faktoru kombinācija un sakritība. Jautājums, kas paliek atklāts, ir šo faktoru savstarpējā ietekme un nozīme, katrā no mums.

Zemāk redzamais video ir dokumentāla filma, psihologa un neirologa izpētes process, kurā tiek pētīts, Marks Ju, septiņgadīgs pianists ar prātam neaptveramu muzikālo dzirdi un talantu. Tālākā bērnu (citu) smadzeņu izpēte atklāj vērtīgus informāciju, kas varētu būt ļoti noderīga bērna audzināšanas procesā kā arī praktiski pielietojama pedagoģiskā līmenī. Šis varētu būt viens no tiem MUST SEE materiāliem visiem topošajiem vecākiem. Visiem citiem tā varētu būt vienkārši interesanta informācija par bērna smadzeņu attīstību. Tākā ja kaut kas tāds interesē droši spiedied “play” un skatamies video.

4 Responses to “Vai es piedzimu ģeniāls?”


  1. tagad smaidu arī es.

    Tu jau saproti.

    Pozitivitāte.

  2. hidari Says:

    Bet kā tu vari būt drošs, ka es saprotu?

    🙂


  3. Back in the days, bro.

    Tu saproti, jo es saprotu. Es saprotu, jo Tu saproti. Tur nav trešā variana. Tur nav skaitļu virknes. Tikai divas iespējas. Viss.

    Es kādreiz uzrakstīšu par pasniedzējiem, par dzimšanas dienām, par ‘kautrīgumu’ un daudz ko citu.

    Ne šodien gan.

  4. hidari Says:

    Es domāju, ka es varētu saprast


Komentēt

