Kapēc tu tā dari?

novembris 19, 2007

Reizumis es prātjoju par to, kapēc tu tā dari. Kapēc tu te nāc un skaties? Vai tad nav citu, prātīgāku lietu ko darīt? Var taču skriet, ripot, lēkāt, mācīties, runāties, komunicēt, bet tu te nāc un skaties…, pēti. Un ko tu te pētī? Kas tev patīk? Kas ir interesants un neinteresants? Mani tas pārāk neinteresē. Man noteikti nav garākais kāpņutelpā un kur nu vēl rajonā. Es nezinu ko par mani saka vai liecina statistikas rādītāji. Es nealkstu reklāmas un slavas. Vari iedomāties mazu, tikko izmirkušu plīšu lācīti sēžam pie liela, veca ozolkoka kalna galā un vērojam peizāžu. Un ko tu tagad iedomājies? Kapēc es tev liku iedomāties? Lai tu domātu! Domā! Neiznieko savu laiku atrodoties šeit! Ir visa pasaule.. pilna ar dažādiem krāsainiem portāliem, draugiem, pazinām, sarunām, komentāriem. Izmanto to.

Izvēle ir to rokās, kas izvēlas. Neiedomājies, ka tu ko šeit nosaki.

P.S. Bī mērķis būt arogantam.

Komentēt

